دیشب .....


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

آمار مطالب

:: کل مطالب : 509
:: کل نظرات : 5

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 18
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 35
:: بازدید ماه : 2699
:: بازدید سال : 4827
:: بازدید کلی : 41054

RSS

Powered By
loxblog.Com

دیشب .....
چهار شنبه 19 اسفند 1394 ساعت 5:37 | بازدید : 348 | نوشته ‌شده به دست کرموخان | ( نظرات )

 

 

دیشب موقع خواب خیلی فکر کردم و متوجه شدم کسی که باهاش حرف میزدم و اومد بهم گفت چرا از دخترا متنفری احتمالا همون عشق خودم بوده . 

خودش رو پشت یه وبلاگ و اسم جدید دیگه قایم کرده و اومده حرفش رو بزنه ، متوجه شدم منظورش از ادم متظاهر مذهبی که دینی درس میده ولی ادم کثیفیه خودم هستم متوجه شدم اون گوشیش رو داده دست پسری که بین من و اون قرار گرفت و اون پسر با من پیامک بازی میکرده نه اون . متوجه شدم من رو ادم هرزه ای میدونه که زمانی که اون گوشیش رو داده به اون پسر من پیام تقاضای جنسی بهش دادم . متوجه شدم همین که این جا پشت نقاب وبلاگای دیگه و اسامی مختلف می اومد اینجا و شروع میکرد به حرف زدن منم سر به سرش میگرفتم همین شده .... /. 

دیر متوجه شدم اما متوجه شدم 

جالبه که تو تا مرز مرگ و زندگی بری و فلج بشی و شفای خودت رو به واسطه امام رضا علیه السلام از خدا بگیری فقط بخاطر اینکه بخوای برقراری ارتباط جنسی با یه دختر داشته باشی و او نع بگه !!!

 جالب این جاست که همان زمان همان پسر بخاطر اعمالی که مرتکب شد رفتیم و به پدرش به برادرش گفتیم که دیگه بس کند . اما توسط همین عشق گفته شد که من اون را تهدید کردم و ان پسر ناجیش شده نشانه این حرف چند پیامک بود که به برادر همان ناجی نشان داده شده بود !

من فقط یک سوال از برادرش پرسیدم گفتم شما شماره من رو داشتی یا داری؟

گفت یعنی چی ؟

گفتم از کجا فهمیدی که من پیامک زدم ؟

خشکش زد و رنگش پرید گفتم شماره ات چند است بگو گفت چرا گفتم میخواهم تهدیدت کنم ! بیشتر متعجب شد از سر ناچاری گفت به او رو  برویش زنگ زدم شماره ام افتاد . گفتم ذخیره اش کن . ذخیره کرد گفتم زنگ بزن به دوستت فلانی مخابرات شماره های مرا بگیر !!! زنگ زد فقط یک شماره بود شماره ای که او ذخیره کرده بود . گفتم از باقی خانواده ام را هم بگیر . گفت نه کافیست متوجه شدم !

گریه دار است که با همین روش خودت را مسخره کرده

جالب است که در همان زمان هیچگاه هیچگاه هیچ ارتباط خاصی مثل بیرون رفتن ها گردش ها یا حتی جوک های زشت و هرزه بینمان رد و بدل نشد و هیچگاه پا از حد فراتر نگذاشتم اما بعد به همین سادگی ....

فهمیدم که حق با پدرم هست حق با پدرم بود 

ان پسر به او نزدیکتر از من به اوست و این شخص بیش از حد به او نزدیک شده و نزدیک است انقدر که جرئت میکند به جای او حرف بزند تصمیم بگیرد گفتم از کجا میدانی ؟ گفتم نمیدانم دیدم ! آن قدر مطمئن به جای ان دختر با من حرف میزد که الله اعلم و .../.

اصلن لزوم آن که تلفن دست شخصی دیگر بدهد که با من حرف بزند را درک نمیکنم . لزوم که چه عرض کنم خود این کار برایم قابل هضم نیست . 

خیلی چیزها قابل هضم نیست

من تاالان فکر میکردم که او شوخی میکند دوست ندارد خجالت میکشد نمیخواهد تغییر کرده و .... هزاران حرف قانع کننده به خودم میزدم تا به خودم بقبولانم که او به این دلایل دوست ندارد یا نمی خواهد با من روبرو شود .

اما الان فهمیدم که او مرا انسانی کثیف و غیر قابل اعتماد میداند

و ترس دارد از روبرو شدن با من و تمام حضور او در میان این همه

وبلاگ به اسامی مختلف صرفا بخاطر امتحان کردن من بوده و

درحالی که من شوخی و خنده داشتم بابت رفع کدورت ها و

سعی به فراموشی سپردن گذشته را داشتم او نع دقیقا

برعکس در حال سنجش و امتحان من بوده نه هیچ چیز

دیگر .

این ها یعنی تفاوت های آزار دهنده .

او آن پسر را که وارد زندگی زن و شوهری دیگری شده بود و عامل طلاق آن دو و خودش با ان دختر مجبور به عقد شده بود و شرب خمر داشت و دوستانی .... و در حضور او در حضور خود او با دوست خود او بازهم رفیق شده بود و ارتباط داشت و .... که الان هم قادر به اثباتش هستم را قابل اعتماد دانست و به او تکیه کرد و گوشی دستش سپرد و سرنوشت تمام عمر و زندگیش را اما به من ........

نمیخوام دیگر هیچ چیز از حرف هایش را بشنوم و راجع بشان فکر کنم چون بسیار آزار دهنده است . به ترحم نیازی ندارم . 

عبرت بگیرید از سرنوشت من

 





:: برچسب‌ها: من , گل , عکس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: